Holibee streeft naar een wereld vol mooie merken

Bewust beter zaken doen is de weg naar de toekomst. Holibee is klaar om de wereld met mooie merken te bestuiven.

Branding als geheel

HoliBee staat voor holistic branding. Bij het creëren van een marketingconcept kijk ik naar het merk als geheel niet als een organisatie met verschillende onderdelen. Dat betekent dat de gehele visuele, verbale en emotionele identiteit in lijn is met wat/wie je als organisatie wil zijn. Wat is het bestaansrecht van het merk? Waarom willen mensen jouw product of dienst? Waarvoor stappen ondernemers en medewerkers elke werkdag op de fiets of in de auto?

Met een holistische benadering van branding streeft Holibee naar een positief resultaat voor alle stakeholders: de medewerkers, de klant, de leveranciers, de investeerders en de samenleving.

Niet heilig wel bewust

Ontdek het hogere doel van jouw merk. Voor elke dienst of product is een manier te vinden om de wereld een beetje mooier te maken. Of je nou schroeven produceert of slaafvrije chocolade maakt er is altijd een manier waarop jouw merk een meer positieve impact kan maken op mens, dier en milieu.

Van merk naar marketing

HoliBee brengt het beste in jouw merk naar boven en brengt dit ook naar buiten. Met mooie verhalen, beelden en campagnes, intern of extern. 

Maak het verschil en bouw samen met je partners aan een duurzaam merk en netwerk. Want goed voorbeeld doet volgen!